24 Eylül 2013 Salı

‘Arka cebimizde altı birayla maça girdik’

Milliyet spor servisinden Engin Davran, derbideki güvenlik ... testten geçirmek için bilet alarak Atatürk Olimpiyat Stadı'na gitti. İşte Davran'ın izlenimleri. 
 
“Stat çevresinde satılmaz diye düşünerek yanımıza 6 bira alarak maça gittik. Biletlerimiz C ve B kapısına aitti, C’den girdik. Bizi karşılayan özel güvenlik üstümü aradı. Bozuk paraları ayakkabıma saklamıştım. Cebimde çakmak buldu, ama almadı. “Alman lazım” diye uyardım, “Hadi gir” dedi. Arka ceplerimizdeki biraları stada rahatça soktuk. Üç tane özel güvenlik geçtik, kimse biraları fark etmedi. Beşiktaşlı taraftarlara kimse müdahale etmiyordu, polisler de yoktu.
Konum olarak şeref tribününün sol altındaydık. Biraları arka cebimizden çıkartıp, ayaklarımızın yanına bıraktık. Bu sırada bir özel güvenlik bizi gördü ve yanındaki arkadışına da gösterdi. Adam, “Boş ver” dedi, geçiştirdi! Hayatımdaki en rahat maçlardan biriydi. Üstüne üstlük binlerce Beşiktaşlı stada kaçak girdi. Çünkü kapılarda çok zayıf bir kontrol vardı.
Melo’nun gördüğü kırmızı karttan sonra karşı tribünden bir grup tekbir getirerek sahaya girmeye başladı. Bunu gören diğer taraftarlar sürü psikolojisiyle sahaya atladı.
 
Çarşı’ya 100 metre uzakta
 
Derbideki olaylar, Doğu tribünün, Kuzey tribüne yakın olduğu alt bölümde başladı. Her zaman Doğu tribünün tam ortasında olan Çarşı grubu, olayların başladığı noktaya 100 metre uzaktaydı.
 
Akar’ın tarak kemiği kırıldı
 
Derbide Beşiktaşlı gazeteci Rıdvan Akar’ın tarak kemiği kırıldı. Olayların yaşandığı bölümde oturan Akar, şunları söyledi: “Önce bir tribün kavgası çıktı. Ayırmak için araya girdim, o itiş kakışta yere düştüm. Sonra tekrar araya girmeye çalıştım yine düştüm. Bu sırada tarak kemiğim kırıldı ve ayağım alçıya alındı. Ayrıca vücudumda ufak tefek başka hasarlar da oluştu.”
 
Milliyet

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers