13 Kasım 2013 Çarşamba

"Fenerbahçe'yi İhraç Ederiz"

SON DAKİKA!Cavcav'dan Fenerbahçe'ye tehdit!

Gençlerbirliği Başkanı İlhan Cavcav, bugün gerçekleştirilen Kulüpler Birliği toplantısı sonrasında çok sert açıklamalarda bulundu.


Süper Lig takımlarının temsilcilerinin oluşumu ile toplanan Kulüpler Birliği Vakfı toplantısına başkanlık eden İlhan Cavcav toplantı sonunda Fenerbahçe Kulübü Başkanı Aziz Yıldırım’a sert sözlerle yüklendi.


Fenerbahçe Kulübü’nü toplantıya katılmaması sebebiyle eleştiren Cavcav, Aziz Yıldırım için de oldukça sert sözler kullandı.

Cavcav’ın Aziz Yıldırım’a yönelik açıklamaları şu şekilde;

“Aziz Yıldırım ateş olsa cürmü kadar yer yakar. Kim ne yaparsa kötülük kendinedir. Futbol içinde birlik beraberlik ve kardeşliğin bizlere yarar sağlayacağı bir yerde ne Trabzon ne de Fenerbahçe Başkanı’nın ileri geri sözleri olamaz. Ben 80 yaşına gelmiş biri olarak gülüyorum. Bu hareketleri nedeniyle iki kulübümüzü de ayıplıyorum. Hacıosmanoğlu geldiği için teşekkür ediyorum. Zaman kardeşlik zamanıdır. Herkes kardeş olmalıdır. Ben futbol ailesinden gelmiş bir insanım. 24 yaşında Fenerbahçe bana 4 milyar para verdi, babam futbol oynamama izin vermezdi. Ben 21 yaşında futbolu bıraktım. Ben 8 gün hastanede yattım, sen Aziz Yıldırım olarak bana telefon et.

Ayrıca toplantıya katılmayan Fenerbahçe tarafı için de açıklamalarına devam eden İlhan Cavcav: "Fenerbahçe bir toplantıya daha katılmazsa Kulüpler Birliği'nden ihraç ederiz" dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers