22 Ekim 2013 Salı

Melo, Terim'in Arkasından Öyle Bir Laf Söyledi Ki...

Galatasaray'ın Brezilyalı futbolcusu Felipe Melo, NtvSpor'a konuştu... Kopenhag maçına ve gündemdeki konulara dair ilginç sözler söyleyen Melo, "Fatih Terim, yaşayan bir efsane. Heykeli dikilmeli" dedi.


Sarı-Kırmızılı taraftarların en sevdiği futbolcuların başında gelen Melo, taraftara ve camiaya mesaj gönderdi. Sambacı'nın açıklamaları şöyle:


"Karabük maçı bizim için çok önemliydi. Kopenhag maçı öncesi hem bizim moralimizin artması gerekiyordu, hem de camianın morali artmalıydı. Yarın Şampiyonlar Ligi'nde çok zor bir maç bizi bekliyor. İyi konsantre olmalıyız. Kazanmak istiyoruz. Şampiyonlar Ligi'nde kuralar ilk çekildiğinde herkes, bizim de içinde olduğumuz grup için 'Real Madrid ve Juventus kesinlikle üst tura çıkar' dedi ama biz gücümüzü gösterdik. Real Madrid maçında 50 dakika çok iyi oynadık. Gol pozisyonları yakaladık ama olmadı. Yarınki maç Real Madrid maçından daha zor olacak. Kopenhag, kapalı kutu. Onlara saygı duyuyoruz. Kopenhag maçında gol yememek bizim için çok önemli. Elimizden geleni yapacağız. Galatasaray takımı elinden geleni yaparak bu gruptan çıkmaya çalışacaktır. Grubu 1. veya 2. bitirerek gruptan çıkmak, tarihe geçmek istiyoruz. Tek düşündüğümüz bu. 2,5 senedir Galatasaray'dayım. Taraftarımız bizi hep eniyi şekilde destekledi. Yarın da böyle olacaktır. 3 puanı hediye edeceğiz."

'6 puan farkı kapatabiliriz'

"Lig uzun bir periyot... Trabzonspor, Beşiktaş, Burasspor, Karabükspor gibi zorlu rakiplerimiz var. Liderle aramızda 6 puan fark var. Kapatabiliriz. Galatasaray Kadıköy'de puan alamıyor ama biz şampiyon oluyoruz. Yine şampiyon olacaksak ama Fenerbahçe'yi yenemeyeceksek bunu kabul ediyorum. Önemli olan mutlu sona ulaşmak."

'Galatasaray'ın başarısına odaklandım'

"Gelecek hakkında konuşmayı sevmem. 10 dakika sonra ne olacağımız belli mi? Tanrı bilir... Galatasaray'ın başarısına odaklandım. Elbette gelecekte başka bir takımın da formasını giyebilirim ama şu anda bunları konuşmaya gerek yok. Sadece bu takımın başarısını düşünüyorum.

'Bir Türk gibi destekledim'

"Türkiye'nin Dünya Kupası'na gitmesini çok istedim. Türk halkı gibi ben de destek verdim. Türkiye bir sonraki turnuvaya gidecektir. Çünkü takımın başında Fatih Terim gibi büyük bir hoca var.

'Terim de çok üst düzey hoca, Mancini de'

"Fatih Hoca'nın da, Mancini'nin de benden isteği aynı. Kritik bir mevkiide oynuyorum. Hatayı en aza indirerek oynamalıyım. Brezilya'da yaşadığım zaman da uluslararası maçları izleme fırsatı bulamıyordum ama Mancini'nin yaptıklarını biliyorum. Fatih Hocamız da, Mancini de çok büyük başarılar kazanmış isimler. İkisi de çok üst düzey.

'Fatih Hoca bir efsane'

"Taraftarların hâlâ 'Fatih Terim' diye bağırıyor olması çok normal. O yaşayan bir efsane. Fatih Terim'in heykeli dikilmeli. Elde edilen başarılarda Fatih Terim gibi başkanımızın da payı var. Aynı zamanda Hasan Şaş ve Ümit Davala'yı da unutmamak gerek."

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers