23 Ağustos 2013 Cuma

Emre İsyan Etti!


2. yarıda ayağına her top geldiğinde belirli bir kesmin değil, tüm tribünlerin ıslıkladığı Belözoğlu, dün takım arkadaşlarına “Her zaman en iyisini yapmaya çalışıyorum” diyerek kendini savundu.

UEFA Şampiyonlar Ligi play-off turu ilk maçında Arsenal’den kendi seyircisi önünde büyük bir futbol dersi alan F.Bahçe’de herkesin morali yerlerde. Alınan 3-0’lık mağlubiyetten öte 3 pas üst üste yapamayan takımlarını gören F.Bahçeli taraftarlar tabii ki bu moral bozukluğunda ön sıradalar. Fakat takım içinde de kendini yiyen bitiren bir isim var: Emre Belözoğlu.
Geçen sezon Aykut Kocaman’la yaşadığı sürtüşme sonrası yollanan ve ardından 500 bin euro bonservis bedeli ödenerek devre arasında takıma geri döndürülen 32 yaşındaki oyuncu, Arsenal maçında hedef adam oldu. Arkadaşlarını baz alınca sahanın iyilerinden olarak gözüken Emre, skor avantajının kaybedilmesinden
sonra Saracoğlu tribünlerinden nasibini aldı.

‘ZATEN OYNADIĞIM YER DE YANLIŞ’

F.Bahçe taraftarlarının normalde çok sevdiği ve laf söyletmediği Emre’ye yapılan bu hareketin futbolla alakalı olmadığı, Konya’da yaptığı Rabia işaretinin etken olduğu düşünülürken, morali sıfır olan Belözoğlu, dün takım arkadaşlarına dert yandı: “Ben bunu hak edecek ne yaptım? Ben F.Bahçe’nin başarısı için elimden gelenin en iyisini yapıyorum, tüm iyi niyetimle çalışıyorum. Gerçek yerimde oynamadığım için biraz tutuk olduğum doğru ama çalışmaktan hiçbir zaman kaçmadım.”

BAŞINI RABİA İŞARETİ YAKTI

F.Bahçe tribünlerinin duruşu Gezi Parkı olaylarının en başından bu yana belli. Hatta yaşanan 3 Temmuz sürecinin de sarı-lacivertli taraftarların hükümet aleyhinde tezahürat yapmasını beraberinde getirmişti. Ve dün arkadaşlarına göre çok iyi performans sergileyen Emre’nin yuhalanmasındaki neden de sportif değil. Belözoğlu Konya’da penaltı golünü attıktan sonra yaptığı ‘Rabia’ işaretiyle dikkat çekmişti. Ve F.Bahçe taraftarı bunu unutmayıp, Kadıköy’de kaptandan hesabını sordu. Bunun sebebi ise milli futbolcunun Gezi Parkı’yla ilgili tek kelime etmeyip, Mısır’daki direnişe destek vermesiydi.



İrfan YİRMİBEŞ / AMK

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers