21 Ocak 2014 Salı

Besiktas Yeni Transferi Teklif almak gurur verici!

Beşiktaş'ın renklerine bağlamak istediği Alman yıldız Hunt, siyah-beyazlılara yeşil ışık yaktı.


Ara transfer döneminde kadrosunu güçlendirmek isteyen Beşiktaş'ın listesindeki isimlerden biri olan Aaron Hunt, siyah-beyazlıların teklif yapmasından gurur duyduğunu söyledi. Yılda 2.6 milyon euro kazanan fakat vergiler çıkınca cebinde 1.5 milyon euro kalan Hunt, yaptığı açıklamada, "Ben uluslararası bir ligde oynamak istiyorum. Beşiktaş ve benzeri tekliflerin gelmesi beni mutlu ediyor, gurur verici bir durum. Ben şimdi işimi en iyi şekilde yapıyorum" ifadesini kullandı. 

W.BREMEN: HUNT İÇİN 11 TEKLİF ALDIK 
Beşiktaş'ın prensipte anlaştığı iddia edilen Aaron Hunt için Werder Bremen'den açıklama geldi. Bremen Sportif Direktörü Thomas Eichin News Walk'a yaptığı açıklamada, "Oyuncumuza cazip teklifler geliyor. Ben ise hâlâ Aaron'u elimizde tutabileceğimize inanıyorum. Şimdiye kadar kendisine menajeri aracılığıyla 11 teklif geldiğini biliyoruz. Ama biz de sözleşmesini 2018 yılına kadar uzatmak için teklif yaptık" dedi.

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers