2 Aralık 2013 Pazartesi

Sneijder rötarlı dönecek!

Galatasaray'ın Hollandalı futbolcusu Wesley Sneijder, sakatlığının kontrolü için gittiği İtalya'dan rötarlı olarak dönecek.

Bu akşam saatlerinde İstanbul'da olması beklenen Sneijder'in, teknik heyet ile görüşerek 2 gün daha izin aldığı öğrenildi. Çarşamba günü İstanbul'da olacak olan Hollandalı oyuncunun, çalışmalarına başlayacağı ve Juventus maçında sahada olmayı hedeflediği ifade edildi.

KADİR ÇETİNÇALI - İSTANBUL / DHA

Yıldız futbolcudan açıklama var!
Öte yandan Hollandalı futbolcu Mancini'nin, "Nereye gittiğini bilmiyorum" sözlerine Instagram hesabı aracılığıyla açıklık getirdi. Sneijder, şu ifadeleri kullandı:

"Galatasaray için hazırlıklarımı sürdürüyorum. Ben bir yere gitmiyorum arkadaşlar. Beni Sarı-Kırmızılı formamla sahada göreceksiniz"

0 yorum:

Yorum Gönder

 

Subscribe to our Newsletter

Contact our Support

Email us: Support@templateism.com

Our Team Memebers